sâmbătă, 23 decembrie 2017

Versuri haioase cu Mos Craciun

Versuri haioase cu Mos Craciun

 poze amuzante de Craciun

- L-am visat pe Mos azi noapte, venea tare de departe cu un sac mare in spate sa aduca sanatate, deci asteapta-l ca el vine, dar acum este la mine!

- De Craciun ma rog ca toata lumea sa primeasca un prieten asa ca tine... Ca sa nu mai fiu singurul care se da cu capul de pereti!

- Am o veste foarte proasta pentru tine, nu am vrut sa-ti spun pana acum pentru ca stiu cum esti, ca o sa suferi si o sa te afecteze foarte mult, dar m-am gandit ca este mai bine sa-ti spun. Mai bine afli de la mine decat sa afli de la altii, in orice caz, este foarte grav, nici mie nu mi-a venit sa cred cand am aflat! Pana la urma tot o sa afli: Mos Craciun nu exista!


- Pe la colturi unii spun, ca exista Mos Craciun
Ca i-ai scris si c-o sa vina
Sa-ti aduca in pumni lumina
Langa brad si langa foc
Sa-ti aduca mult noroc!

- Oriunde te-ai afla,
Mos Craciun te va vizita,
si-ti va aduce ce-ti doresti,
un merry christmas ca-n povesti,
si te rog nu-l refuza,
ca vine din partea mea!

- Iata vine Mos Craciun, fara sanioara,
Un ren e bolnav nu-i zapada afara,
Dar in sacul lui are incarcate,
Sincere urari, multa sanatate
Doar belsug in casa si o viata frumoasa
LA MULTI ANI

citeste mai departe aici - Poezii Amuzante cu Mos Craciun / Versuri Comice de Craciun





Recomandari
Om de zapada din pahare de plastic - Tutorial Video
Câte zile libere avem de Crăciun și Revelion
Coafura Revelion 2018 – Tutoriale
Tradiții și obiceiuri românești de Crăciun
Decoratiile de Craciun si semnificatia lor
Poezie amuzanta cu Mos Craciun
Metafore si expresii cu Iarna
Citate despre iarna
A Christmas Prince ( comedie ) - Film de Craciun filmat si in Romania


BLOGSPOT TOP
Mesaje de Craciun in italiana 2018
Poezii Amuzante cu Mos Craciun / Versuri Comice de Craciun
Tradiții și obiceiuri românești de Crăciun
Bancuri, Glume si Poze Amuzante cu Mos Craciun
Mesaje si Urari de Craciun Pentru persoana iubita
Mesaje si Urari de Anul Nou 2018
Jocul Caprei - Versuri Datini si Traditii Romanesti
Sorcova, vesela Versuri
Mesaje si urari cu La Multi Ani de Sf. Vasile